fredag 20 mars 2009

ÖgonSten

Japp nu har jag en ÖgonSten min fina nya gitaren är en les Paul kopia (eller inte så ny den är 25år gammal :D )

Den funkar fint och låter dessutom bra men jag skulle behöva en ny förstärkare.

Jag köpte den på 4sound i Umeå för 1995:-, där in gick även en väska och en förstärkar kabel på 6m.

pluss att jag fick en ny axel rem till gitarren :D .

Efter det for vi (jag mamma och pappa ) och åt på tegs grillen.

Senare for vi till hörnefors och vi va där ett tag.

I dag har jag bara haft 2½ lektioner för att på so:n vara hon sjuk, och på gympan fick vi sluta tidigare, och vi hade ingen teknik för att bosse var på Tobias sverin begravning i tgrhörning sjö

1 kommentarer:

Gunilla sa...

Nä vilken tur du har Nu blir det väl spela av. Roligt att du har en hobby som du kanske blir duktig på. Det är bara att träna då så kommer vi och lyssnar.