onsdag 22 april 2009

Onsdag xD

Jaha nu har det gått tre dagar sedan påsk lovet slutade det är fortfarande ganska trögt att fara till skolan men det blir nog bättre snart.
Just nu väntar jag på att se på TV medans mamma tittar på sjukhuset på TV3.
I morgon kan jag ta det ganska lugnt i skolan för jag har hål från runt kl : 11:00 till 13:00 :-).
Men dom i den andra matematik gruppen har prov i morgon inte jag för det hade min matematik grupp för påsk lovet.
Jag har funderat på att börja dela ut reklam på söndagar ( det kommer en lapp i postlådan) man får bra betalt vissa säger att man får runt ca: 1000:- i månaden.
Då kommer det gå fort att skaffa en ny gitarr förstärkare och ett nytt grafik kort till datorn :-)

1 kommentarer:

Gunilla sa...

Ring till Marlene om betalningen jag tror inte att du får så mycket
eller prata med Matti.