lördag 18 april 2009

Veteran marknad i sundsval



Japp i dag var jag på en veteran marknad i sundsval.
Pappa väckte mig kl : 05:30 jag va jäkligt tröt.
Efter det gick vi ner och åt tomte gröt före vi skulle fara.
Kl: 06:15 kom vi i väg.
Vi skulle plocka upp två stycken i ö-vik som skulle åka med i bussen (som pappa hade hyrt).
Vi va framme ca: 9:00 på morgonen jag va fortfarande tröt.
Kl: 9:30 hade Mamma och pappa köpt två moppe väskor för 200:-.
Runt 10:30 tiden köpte jag en hamburgare medans
mamma och pappa gick runt och tittade vidare.
Kl: 12:30 for mona & jossefine iväg för att ta ut pengar så att dom kunde köpa en moppe.
Mamma tog kort på den här bilen som vi såg utan för marknaden för vi tyckte den va snygg

Kl: 12:40 hade vi hämtat moppen och for till biltema medans camilla skulle på IKEA och köpa en bänk skiva.
Kl: 13:15 kom vi i väg från IKEA för att camilla hade tagit sån lång tid.
Kl: 13:30 for vi hemmåt.
Kl: 13:45 stannade vi för att äta och att gå på toa.
Kl: 15:00 somnade jag i bussen för jag va tröt.
Kl: 16:48 lämnade vi av dom som vi hade hämtat i ö-vik.
Vi va hemma runt klockan 6 på efter middan

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Ja du verkar ha haft fullt upp hela dagen.

Snygg bil den skulle jag gärna vilja ha.

Ha en bra dag imorgom i skolan

Magdalena sa...

Ja daniel hur tyckte du att det var på vetranmarknad nu då nere i sundsval det fans några snygga bilar där den va snygg den dära bilen